0 0

allnatura compenseert naar verluidt 113 ton CO2-uitstoot via klimaatprojecten in Duitsland

Korte versie - 682 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach hecht veel belang aan klimaatbescherming en verantwoord handelen. Daarom verzendt allnatura sinds 2014 veel van zijn pakketten met DHL GoGreen, dat zorgt voor een klimaatneutrale levering. Daarnaast was de bouw van het eigen gebouw in 2017 ook gericht op het behoud van hulpbronnen op de lange termijn. Maar dat is niet alles - allnatura wil in zijn geheel klimaatneutraal handelen. De voor 2019 gemelde emissiehoeveelheid van ongeveer 113 ton CO2 werd door allnatura volledig gecompenseerd via een erkend klimaatbeschermingsproject in het Zwarte Woud, dat zorgt voor het behoud van inheemse bossen.

Middellange versie - 1.148 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach hecht veel waarde aan klimaatbescherming en verantwoord handelen. Daarom verzendt allnatura sinds 2014 veel van zijn pakketten met DHL GoGreen, dat zorgt voor een klimaatneutrale levering. Daarnaast was de bouw van het eigen gebouw in 2017 ook gericht op het behoud van hulpbronnen op de lange termijn. Maar dat is niet alles - allnatura wil in zijn geheel klimaatneutraal handelen. De voor 2019 gemelde emissiehoeveelheid van ongeveer 113 ton CO2 werd door allnatura volledig gecompenseerd via een erkend klimaatbeschermingsproject in het Zwarte Woud, dat zorgt voor het onderhoud van inheemse bossen.

Maar wat betekent klimaatneutraal? Het evenwicht bewaren, in evenwicht brengen, elkaar neutraliseren. Klimaatneutrale processen zijn processen die het evenwicht in de atmosfeer niet veranderen, d.w.z. een evenwicht tussen nemen en geven. Bedrijven zijn klimaatneutraal als ze de uitstoot compenseren nadat ze hun individuele CO2-balans hebben bepaald. allnatura zal ook in de toekomst alle uitstoot bepalen en compenseren om klimaatneutraal te kunnen blijven werken.

Lange versie - 1.439 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach hecht veel waarde aan klimaatbescherming en verantwoord handelen. Daarom verzendt allnatura sinds 2014 veel van zijn pakketten met DHL GoGreen, dat zorgt voor een klimaatneutrale levering. Daarnaast was de bouw van het eigen gebouw van het bedrijf in 2017 ook gericht op het behoud van hulpbronnen op lange termijn.

Maar dat is niet alles - allnatura wil in zijn geheel klimaatneutraal handelen. Het voor 2019 gemelde emissievolume van ongeveer 113 ton CO2 werd door allnatura volledig gecompenseerd via een erkend klimaatbeschermingsproject in het Zwarte Woud. Het project "Deutschland PLUS Schwarzwald" zorgt voor het onderhoud van inheemse bossen. De werkzaamheden in de regio variëren van jonggroeibehoud en herbebossing tot verbetering van de leefomstandigheden van bosdieren. De ontwikkelde klimaatbeschermingsprojecten zijn gericht op de hoogste normen en zijn onder meer gecertificeerd door TÜV SÜD.

Maar wat betekent klimaatneutraal? Het evenwicht bewaren, in evenwicht brengen, elkaar neutraliseren. Klimaatneutrale processen zijn processen die het evenwicht in de atmosfeer niet veranderen, dus een evenwicht tussen nemen en geven. Bedrijven zijn klimaatneutraal als ze emissies compenseren na het bepalen van de individuele CO2-balans. allnatura zal ook in de toekomst alle emissies bepalen en compenseren, zodat ze klimaatneutraal kan blijven opereren.

laden

Een moment geduld.....